REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád
Reklamační řád
internetového eshopu fashion-mode
1. Jak vyplývá z všeobecných obchodních podmínek, je provozovatel internetového obchodu fashion-mode, zprostředkovatelem prodeje zboží mezi kupujícím a prodávajícími.
2. Reklamovat u provozovatele nelze:
a) kvalitu a jakost zboží.
b) soulad zboží s českými či evropskými normami a standardy.
Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za škodu způsobenou vadou zboží) řeší kupující samostatně přímo s dodavatelem zboží.
3. U provozovatele je možno reklamovat:
a) nedodání zboží.
b) prodlevu s dodáním zboží.
4. U nedodání zboží je možno řešit reklamaci:
a) výzvou k opětovnému objednání zboží; Provozovatel na své náklady objedná zboží opětovně.
b) výzvou k vrácení peněz s uvedením čísla účtu, na který mají být peníze vráceny.
5. Při prodlevě s dodáním zboží o více než šedesát dní je možno podat reklamaci:
- t.j. podat výzvu k vrácení peněz s uvedením čísla účtu, na který mají být peníze vráceny.
6. Reklamovat lze e-mailem: fashion-mode@post.cz nebo písemně na adresu Fashion-mode, Studeněves 3, 27379
Reklamace se podává na řádně a čitelně vyplněném reklamačním protokolu.
7. Provozovatel o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu poskytnuté služby. Maximální lhůta k vyřízení reklamace je 30 dní.
Reklamační protokol:
Reklamační protokol
Internetový obchod fashion-mode
Kupující: _____________________________________
Objednávka č.: ________________________
Zboží: ________________________
Cena zboží: ________________________
Důvod reklamace:
a) nedodání zboží*
b) prodleva s dodáním zboží*
Způsob řešení:
a) opětovné objednání zboží*
b) vrácení peněz, č.ú. ________________________________ *
V _________________________
datum: _____________________
podpis: ______________________
* nehodící se škrtněte